امروز آخرین مهلت ثبت نام حراج سکه است

امروز آخرین مهلت ثبت نام حراج سکه است به گزارش آنی بازار، حراج سکه مرکز مبادله ایران در روز دوشنبه ۹ مهر ماه برگزار می گردد و متقاضیان جهت شرکت در این حراج و واریز وجه تا ساعت ۲۳ امروز (یکشنبه مورخ ۸ مهر ماه ۱۴۰۳) فرصت دارند.



به گزارش آنی بازار به نقل از مهر نوزدهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه ۹ مهر ماه ۱۴۰۳، از راه سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می گردد و دارایی مبحث حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی است.
بنابر اطلاعیه انتشار یافته در مرکز مبادله ایران زمان واریز وجه از ساعت ۱۲ روز شنبه ۷ مهر ماه آغاز و در ساعت ۲۳ روز یکشنبه مورخ ۸ مهر ماه ۱۴۰۳ پایان می یابد. بعد از اتمام این دوره زمانی، امکان پرداخت وجه و در نتیجه شرکت در حراج وجود ندارد.
در این اطلاعیه آمده است کلیه اشخاص حقیقی با تابعیت ایرانی بالای ۱۸ سال تمام شمسی می توانند در این حراج شرکت نمایند و حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعاً ۵ قطعه سکه است.
گفتنی است وجوه باقی مانده در کیف پول تا ۴۸ ساعت بعد از جلسه حراج به شناسه بانکی (شبا) تعریف شده در حساب کاربری عودت داده می شود. متقاضیان جهت انجام فرآیند بازگشت وجه باقی مانده در کیف پول، باید صرفا یک شناسه بانکی (شبا) در ارتباط با بانک ملی ایران را در حساب کاربری خود ثبت کنند و این حساب باید متعلق به کاربر باشد.


1403/07/08
11:54:52
5.0 از 5
150
تگهای خبر: بانك , بانك مركزی , خرید , شركت
این مطلب آنی بازار را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان آنی بازار در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
anibazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آنی بازار محفوظ است

آنی بازار

بازار خرید و فروش