با مشاركت تولیدكنندگان ایرانی و فروشگاه های زنجیره ای صورت گرفت؛ تامین هزینه های ۱۰۰ میلیاردتومانی سه باشگاه بزرگ ایران آنی بازار: درجشن مبعث شبكه۳، پیشنهاد تجاری سازی برندهای سه باشگاه فوتبال برتر كشور بعنوان مهمترین و بهترین راهكار درآمدزایی باشگاه ها عنوان شد. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، برانكو ایوانكویچ جمعه شب میهمان برنامه جشن مبعث فروشگاه رفاه بود كه با همراهی دكتر گل زاده مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه و عضو سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، این طرح به وزیر ورزش پیشنهاد دادند.فرشید گل زاده در این برنامه در توضیح این طرح عنوان نمود كه امروزه حداقل یك سوم درآمد باشگاه های بزرگ دنیا از محل فروش محصولات با برند باشگاه بخصوص به هواداران حاصل می گردد و این رویكرد در ایران می تواند حداقل سالی ۱۰۰میلیاردتومان درآمدزایی برای سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراكتورسازی تولید نماید.مدیرعامل رفاه، همینطور این پیشنهاد را در سال پشتیبانی از «كالای ایرانی» فرصت مناسبی برای تولیدكنندگان ایرانی در حوزه پوشاك، لوازم خانگی، لوازم التحریر و... عنوان نمود كه با پشتیبانی شبكه فروش فروشگاه های زنجیره ای گسترده در كشور، علاوه بر عرضه خدمات بازاریابی، تبلیغات و فروش محصولات با برند باشگاه های برتر، از فروش محصولات تقلبی با استفاده از دیگر كانال های فروش جلوگیری نمایند.برانكو ایوانكویچ هم در این برنامه از رویكرد بازی جوانمردانه فیفا نام برد كه باشگاه ها باید بتوانند هزینه های خویش را به صورت كامل با استفاده از درآمدزایی پوشش دهند و از دولت ها مستقل باشند.سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران و هواداران باشگاه ها را یك پتانسیل بی نظییر برای تحقق این مهم دانست. 1397/01/26 14:28:45 5.0 از 5 5856 تگهای خبر: تولید , فروش , فروشگاه این مطلب آنی بازار را پسندیدید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط انواع قفسه های انبار و فروشگاهی شرط تحویل خودرو صفر در مراکز اسقاط وزیر اقتصاد به عربستان سفر می کند تولید انبوه انواع مارک لباس و مارک تبلیغاتی نظرات بینندگان آنی بازار در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۸ بعلاوه ۲