سیگنال تتر به کاهش قیمت دلار

سیگنال تتر به کاهش قیمت دلار آنی بازار: بررسی میدانی قیمت دلار نشان میدهد دلار در قیمت 65 هزار تومان هم خریدار ندارد و بازار منتظر کاهش بیشتر قیمت دلار است.



به گزارش آنی بازار به نقل از مهر قیمت دلار که در هفته های اخیر تحت تأثیر تنش های سیاسی منطقه به کانال ۶۹ هزار تومان صعود کرده بود، از بامداد امروز روندی کاهشی به خود گرفت و در لحظه تنظیم این گزارش قیمت تتر به کانال ۶۶ هزار تومانی بازگشته است. بگفته فعالان بازار، کاهش ۳ هزار تومانی نرخ دلار در معاملات فردایی، خصوصاً بعد از سقوط تتر، موجب ایجاد این روند نزولی شده است.
قیمت تتر که با شروع حملات اسرائیل به جمهوری اسلامی ایران جهشی ناگهانی داشت و حتی برای دقایقی به نزدیکی کانال ۷۰ هزار تومان هم رسید، با افت شدید تا کانال ۶۴ هزار تومان نیز بازگشت. مفسرین بازار می گویند که تضعیف تتر و افت بالاتر از ۴.۵ درصدی آن تا این لحظه که در پی پاسخ ضعیف رژیم صهیونیستی و اذعان منابع این رژیم به به انتها رسیدن حملات از یک سو و واکنش سریع پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران به حملات بامدادان امروز این رژیم غاصب و برداشته شدن فشار روانی تحمیل شده و پیدا کردن اطمینان خاطر مردم از طرف دیگر، سیگنالی قوی به ادامه دار بودن اصلاح بازار ارز شمرده می شود.

پیش بینی ها حاکی از آنست که با ادامه سقوط تتر، بازار تهران امروز با کاهش قیمت طلا، ارز و سکه نیز روبرو خواهد شد. برخی منابع می گویند که دلار حتی در کانال ۵۶ هزار تومان نیز با اقبال خرید مواجه نشده و ۱۱ هزار تومان در عرض ۲ ساعت سقوط کرده است.


منبع:

1403/08/05
11:52:30
5.0 از 5
17
تگهای خبر: ارز , بازار , خرید , خریدار
این مطلب آنی بازار را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان آنی بازار در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
anibazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آنی بازار محفوظ است

آنی بازار

بازار خرید و فروش