یک انتصاب دیگر در وزارت صمت

یک انتصاب دیگر در وزارت صمت آنی بازار: وزیر صنعت، معدن و تجارت، طی حکمی یونس الستی را به عنوان معاون توسعه مدیریت منابع و امور استانهای این وزارتخانه منصوب نمود.



به گزارش آنی بازار به نقل از مهر، سید محمداتابک وزیر صنعت، معدن و تجارت، طی حکمی «یونس الستی» را به عنوان معاون توسعه مدیریت منابع و امور استانهای وزارت صمت منصوب نمود.
در این حکم آمده است: «نظر به تعهد، تخصص، شایستگی و سوابق جنابعالی، به سبب این حکم به سمت «معاون توسعه مدیریت و منابع و امور استان ها» منصوب می شوید.
انتظار دارد با صرف همت و اتخاذ تدابیر مؤثر علاوه بر استقرار مناسب سطوح سازمانی مصوب آن معاونت و ستاد وزارت با اعمال هرگونه تشریک مساعی و وفاق لازم در این زمینه با سایر حوزه های ستادی وزارت موجبات تسهیل و تسریع و انسجام در امور را مهیا ساخته است.
همچنین با التفات به جایگاه بهادار منابع انسانی به عنوان پیشران انجام وظایف نسبت به اعمال هرگونه تدبیر در ارتقا کارایی و راندمان پرسنل به نحوی که سبب تکریم بیشتر ارباب رجوع گردد، مبادرت نموده و ضمن هماهنگی امور ادارات کل استانی نسبت به اعمال نظارت مؤثر بر ادارات کل و سازمان های مستقل، صندوق ها، مراکز و شرکت های تابعه همین طور نظارت بر تسهیلات اعطایی از حیث نظم و انضباط مالی و اهتمام به شفاف سازی منابع و مصارف مالی مجموعه، موجبات پیشبرد وظایف خطیر محوله به این وزارت را مهیا نماید.
امیدوارم با توکل به خداوند متعال در امتداد حفظ اصول و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با همکاری همه بخش های مرتبط در وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر سازمان های حاکمیتی در خدمت به مردم و کسب وکارها کوشا باشید.

الستی در کارنامه خود مدیرعاملی شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات را داشته است.


منبع:

1403/07/18
14:21:24
5.0 از 5
91
تگهای خبر: ارز , ارزش , تخصص , تسهیلات
این مطلب آنی بازار را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان آنی بازار در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲
anibazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آنی بازار محفوظ است

آنی بازار

بازار خرید و فروش