برگزاری سمینار آموزشی نگین خودرو برای نمایندگان سراسر كشور آنی بازار: همزمان با توسعه شبكه فروش و خدمات پس ازفروش شركت نگین خودرو، سمینار آموزشی پرسنل فروش شعب و عاملیت های این شركت بصورت گسترده در حال اجراست. به گزارش آنی بازار به نقل از مهر، گروه رنو در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان و ارتقاء كیفیت فروش و خدمات بعد از فروش جهانی خود درحال پیاده سازی مجموعه استانداردها و ابزارهای مبتنی بر «مدیریت تجربه مشتریان» است. بر همین اساس شركت نگین خودرو بعنوان نماینده رسمی این شركت اروپایی، همزمان با عرضه كنندگان برند رنو در كشورهای توسعه یافته، درحال جاری سازی آنها در شبكه فروش و خدمات بعد از فروش خود است. شركت نگین خودرو در جهت پرورش نیروهای حرفه ای و با هدف ارتقاء كیفی سطح دانش كاركنان شبكه نمایندگی ها، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی جامع با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از نیروهای شعب و عاملیت های فروش این شركت بر مبنای استانداردهای ملی و بین المللی فروش كرده است. محورهای مورد بررسی شامل آخرین مباحث روز علوم بازاریابی و فروش به صورت كاربردی است كه توسط اساتید صاحب نام در حوزه های مربوطه تدریس و انتقال دانش می گردد. «سمینار فروش» شركت نگین خودرو از شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه تا پنجشنبه ۳ خردادماه ۱۳۹۷ در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران برگزار می گردد. 1397/03/02 15:57:41 5.0 از 5 5008 تگهای خبر: خدمات , خودرو , شركت , فروش این مطلب آنی بازار را پسندیدید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط تردد روان در محورهای شمالی کشور به جز فیروزکوه مشارکت ۱۹ بانک در توزیع سود سهام عدالت رزرو لندیگرافت و کاپوتاژ از بندر آفتاب به کیش توزیع روزانه سوخت رکورد زد نظرات بینندگان آنی بازار در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۳