مدیرعامل بانك صادرات ایران: پاسخگویی شفاف و صادقانه به افکار عمومی از وظایف روابط عمومی است آنی بازار: سیفی، با اهمیت ترین انتظار مدیران ارشد از واحدهای روابط عمومی را اقناع و پاسخگویی شفاف و صادقانه به افکار عمومی و مخاطبان مجموعه بانک صادرات ایران مطرح کرد. به گزارش آنی بازار به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران وی در نشستی با مدیران روابط عمومی شرکتهای تابعه بانک، ضرورت وجود ارتباط مستمر بین روابط عمومی شرکت ها و بانک و هماهنگی با سیاستهای کلان بانک را مورد توجه و تاکید قرار داد و اظهار داشت: توقع خاصی به غیر از تحقق اهداف کلان برای تعالی بانک صادرات ایران از مجموعه روابط عمومی وجود ندارد. تمامی شرکتهای زیرمجموعه، جزئی از خانواده بزرگ بانک صادرات ایران هستند و ارتقاء هر کدام از شرکت ها به تعالی بانک کمک می نماید. سیفی در این نشست که هدایت نصرالهی مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات، ادریس سالاری مدیرکل روابط عمومی بانک صادرات ایران و تعدادی از کارکنان این اداره حضور داشتند، با تاکید بر همفکری و هم افزایی بین بانک و شرکتهای زیرمجموعه، اضافه کرد: هم افزایی باید در دو بخش دانش و اجرا صورت گیرد. در این خصوص برگزاری جلسات و رویدادهای مشترک، می تواند به همکاری بهتر روابط عمومی شرکت ها کمک نماید. مدیرعامل بانک صادرات ایران در بیان انتظارات از روابط عمومی ها اضافه کرد: تبیین اتفاقات و دستاوردهای مثبت در مجموعه خانواده بزرگ بانک صادرات ایران، باید توسط تمامی واحدهای روابط عمومی انجام و به ذینفعان منتقل شود. سیفی اظهار نمود: یکی از انتظارات اصلی از روابط عمومی ها، اقناع و پاسخگویی صریح، شفاف و صادقانه به ابهامات و شائبه های مطرح گردیده است. باید اتفاقات و دستاوردها به صورت صادقانه، منصفانه و با نگاه حمایتی منعکس شود. قرار نیست اغراق و بزرگ نمایی صورت گیرد اما باید دستاوردها و موفقیت ها به نحوی تبیین شود تا مخاطب را جذب کرده و اقدامات موفق بانک را آن طور که هست، نشان دهیم. وی ضمن اشاره به اعتماد مردم به بانکها اظهار داشت: باوجود مشکلات اقتصادی و ناترازی در قسمت های مختلف، ناترازی در درآمد خانوارها هم وجود دارد که موجب افزایش تسهیلات خواهی مردم از بانکها شده، اما منابع بانکها برای پاسخگویی به تمام درخواست ها محدود است. با این وجود مردم به بانکها اعتماد دارند و پول، دارایی و اسناد با ارزش خویش را در بانکها به امانت می گذارند یا سپرده می کنند. ازاین رو ضروری است وظایفمان را به درستی انجام دهیم و در شعب مشتریان را تکریم نماییم. مدیرعامل بانک صادرات ایران اظهار داشت: ایجاد هماهنگی، همبستگی و نظم درون سازمانی و اعتقاد به اهداف متعالی بانک از دیگر وظایف روابط عمومی ها است. تهییج و همراه ساختن تمامی همکاران برای دستیابی به اهداف بانک یا شرکتهای تابعه، بر عهده روابط عمومی است. وی اضافه کرد: همکاری و هم افزایی روابط عمومی های مجموعه بانک صادرات ایران نیازمند تهیه دستورالعمل و ساختاری است که هماهنگی ها با محوریت اداره کل روابط عمومی افزایش یابد و روابط عمومی بانک نظارت مؤثری بر عملکرد و انتصاب مدیران روابط عمومی شرکتهای زیر مجموعه داشته باشد. سیفی تقویت ارتباط با مشتریان قبل و پس از ارائه محصولات بانک را نیز مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: باید محصولات را بشکل مناسبی معرفی نماییم تا مشتری تمایل و انگیزه استفاده از آنرا بیابد و بعد از مصرف اگر بازخوردی مشاهده شد، روابط عمومی باید از این فرصت به خوبی بهره برده و موضوع جلب رضایت مشتریان و اعتماد آنها را بعنوان یکی از اصلی ترین موضوعات، در دستور کار قرار دهد. وی فرهنگ سازی و آماده سازی بدنه و ظرفیت همکاران بانک و شرکتهای تابعه برای توسعه و ترویج استفاده از محصولات بانک و شرکت ها را نیز از دیگر انتظارات خود از روابط عمومی عنوان نمود. در پایان این نشست مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات و مدیرکل روابط عمومی بانک نیز مسائل و موارد مطرح شده توسط مدیران روابط عمومی شرکت ها مورد بحث و بررسی قرار داده و راهکارهای مناسب برای ارتقاء همکاری بانک با شرکت ها، ایجاد دبیرخانه روابط عمومی شرکتها، هم افزایی و استفاده از ظرفیتهای موجود را به بحث و بررسی گذاشتند. 1403/11/10 11:58:05 5.0 از 5 33 تگهای خبر: ارز , ارزش , اقتصاد , بانك این مطلب آنی بازار را پسندیدید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط شرکت پروژه ها برای زنجیره تولید ایجاد شوند گاز روسیه و تبدیل شدن ایران به هاب انرژی منطقه نسخه تکامل یافته ماهواره کوثر به فضا می رود خط ریلی شلمچه- بصره قفلی که بعد از ۲۰ سال باز شد نظرات بینندگان آنی بازار در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۴