دلار کانال عوض کرد

دلار کانال عوض کرد به گزارش آنی بازار، قیمت دلار در دومین روز از هفته نیمه تعطیل جاری با افزایش ۶۰۰ تومانی در کریدور پنجم یک کانال پیشروی کرد و در روند افزایشی قرار گرفت.


به گزارش خبرگزاری آنی بازار، قیمت دلار امروز در نیمه پایینی کانال نهم از کریدور پنجم مبادله می شود.


معاملات بازار ارز در انتظار اخبار سیاسی
با وجود این که معامله گران در هفته گذشته نسبت به برخی اخبار غیررسمی در مورد مذاکرات ایران و آمریکا در عمان خوشبین بودند، اما اخبار در ارتباط با تحریم باردیگر ایران توسط آمریکا و احتمال صدور قطعنامه ضد ایران در نشست دوره ای شورای حکام، معامله گران را نسبت به آینده کاهشی بازار ارز خوشبین کرده است.
به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، الگوی رفتاری دلار در هفته های گذشته تکرار روندهای قبلی است. آنها معتقدند هرگاه دلار به سقف های قیمتی می رسد، در مدت مشخصی ۳۰ درصد اصلاح قیمتی را تجربه می کند. آنها نیمه کریدور پنجم و ششم را به ترتیب، کف و سقف فعلی قیمت دلار می دانند.
قیمت تتر در کانال ۵۸ هزار تومانی ماند
قابل ذکر است قیمت درهم با رقم ۱۶ هزار و ۱۰۰ تومانی درحال معامله است و رشد ۷۰ تومانی دارد. تتر هم بدون تغییر قیمت، روی رقم ۵۸ هزار و ۹۰۰ تومانی درحال معامله است.
قیمت پوند انگلیس با رشد ۵۰۰ تومانی با قیمت ۷۵ هزار و ۵۳۰ تومانی درحال معامله است و یورو هم روی رقم ۶۴ هزار ۳۸۰ تومانی ایستاده است و افزایش ۴۰۰ تومانی دارد.
قابل ذکر است اسکناس دلار و حواله دلار امروز تغییر قیمت نداشت. اسکناس دلار با رقم ۴۵ هزار و ۱۸۲ تومان و حواله دلار با رقم ۴۲ هزار و ۱۸۷ تومان ارائه شد.
۲۲۳۲۲۵


1403/03/14
12:58:26
5.0 از 5
251
تگهای خبر: ارز , اقتصاد , بازار , دلار
این مطلب آنی بازار را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان آنی بازار در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
anibazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آنی بازار محفوظ است

آنی بازار

بازار خرید و فروش